Често задавани въпроси

Тук ще намериш отговор на най-често задаваните въпроси, които получаваме.
Как и къде мога да кандидатствам за кредит?

Заяви своя кредит директно чрез приложението MyIute. Изтегли безплатно от App Store или PlayStore и следвай стъпките. Очаквай обаждане от наш служител.

Къде мога да плащам месечните си вноски по кредита?

Може да платиш задълженията си по един от следните начини:

1. По банков път:

Получател: ЮтеКредит България ЕООД
IBAN: BG14BPBI79421023024302
BIC:BPBIBGSF
Банка: Юробанк България АД (Пощенска Банка)

ВАЖНО! Посочи в основанието номера на Договора за кредит!

2. На каса на ИзиПей (EasyPay):

Може да направиш плащане в най-близката до теб каса на ИзиПей (EasyPay)
ЮтеКредит КИН:2129608444

ВАЖНО! Посочи в основанието номера на Договора за кредит!

Какви документи са необходими за кандидатстване?

Единственото, което ти трябва, е валидна лична карта.

Могат ли чуждестранни граждани да кандидатстват в България?

Единствено лица с българско гражданство имат право да кандидатстват за кредит от ЮтеКредит България ЕООД.

Ако вече имам кредит в iute мога ли да получа втори?

Може да кандистваш за нов кредит по всяко време, дори и да имаш активен такъв.

При какви обстоятелства вноска може да бъде отложена и за какъв период?

Ненавременното плащане на вноски ще се отрази негативнона кредитната ти история и ще затрудни отпускането на бъдещи кредити. При забавени месечни вноски се начисляват допълнителни такси и лихви съгласно тарифата на ЮтеКредит България ЕООД.

При непредвидени ситуации, имаш възможността да удължиш срока на вноските си с до 17 дни, като по този начин запазваш своя кредит редовен. Таксата за удължаване на срока на вноска може да намериш тук.

За допълнителна информация: